16 Temmuz 2017 Pazar

YAZ DİZİLERİ


DOLUNAY

Hoş, sevimli bir romantik komedi. Tam yaz dizisi.

Nazlı, gastronomi okuyan bir kız, aşçı olmak istiyor, şirin ve duygusal. Para kazanmak için bir iş adamının evinde aşçı olur. İş adamı Ferit, duygusuz duruşlu ve ciddidir.

Bu ikili iyi anlaşamaz ancak şehirde çeşitli tesadüflerle sürekli karşılaşırlar. Aralarında aşk olacağı belli. Yan olaylar da var ancak bu ikilinin ilişkileri dikkatle izleniyor. Bu tür dizilerde genelde iki baş oyuncu dışındaki karakterler diziyi doldurmak için oluyor. Örneğin, bu ikilinin karşılaşmaları dışındaki sahneleri insan hadi çabuk geçsin diye izliyor.

KALP ATIŞI

Romantik komedi dram diyebiliriz. Kore dizisinden uyarlama. Doctors adlı diziyi daha izleyemeden yerlisini izliyoruz.

Belki Kore dizisi olduğu için dizi çok masum, naif, çocuksu. Bu nedenle bana çok çekici geldi. İki başrol de çok tatlı ve saf duruşlu. İkisi de karakter olarak da sevimliler. Aralarındaki o hafif uzak uyum pek tatlı.

Eylül, annesine söz verdiği için doktor oluyor. Lisedeki öğretmeni de doktor ve o dönemde aralarında bir hoşlanma var ancak Eylül dışa kapalı zorlu bir karakter. İnsanlara yakın durmuyor. Öğretmeni ile yıllar sonra karşılaşıyorlar. Yine birbirlerine çok uzak ve fazla yakınlar.

Dizi hem ağlatıyor hem güldürüyor. Doktor Eylül üzülünce ağlıyoruz ve o ve öğretmeni doktor şirinlik yapınca gülüyoruz. Bu dizi en sevdiklerim arasına girdi bile. Anne, Kara Ekmek, Şubat, Kardeş Payı, Serçe Sarayı, Kördüğüm, Med Cezir, Huzur Sokağı gibi en sevdiklerim arasında artık Kalp Atışı da var.

58 yorum:

  1. Dizi izlemiyorum ama yine de inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      yaz dizileri keyifli oluyor kafa dağıtıyor dinlendiriyor yaa :)

      Sil
  2. Dolunay hoşuma gitti, izlenebilir aslında :)
    Kore dizilerinden uyarlanmayan dizimiz kalmadı neredeyse zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep.

      dolunaydaki kız çok şekerlik oğlan da çok yakışıklı. izlenir tabii. kore dizileri biricik yaaa. haftasonu the bride of the water god adlı yeni kore dizisine başladım o da şirincik :)

      Sil
  3. Naber deep? blogları ihmal ettim biraz, bi uğrayım dedim neler yapıyorsun diye. Maşallah senin performans yine aynı:) (neyse konuyla alakalı yorum yapayım ) diğerlerini izlemedim ama şu doktorlu olana rast geldim bi kere biraz baktım, fena değildi sanki, bi de bugün bi diziye rastladım kız da erkek de fakir ama kendilerini zengin göstermeye çalışıyorlar, Keremcem oynuyor. Eğlenceliydi. sanırım tekrarıydı ne zaman oynuyor bilmiyorum ama. ben şimdi bol bol, vakit buldukça, video izliyorum bebek bakımıyla ilgili. o sebeple fazla bakamıyorum dizilere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilek eren.

      heeey dilekiik. evet biliyom senin haberlerii. her şey iyi gidiyor mutlusuun yaaa ne güzeel :) o dizi iki yalancı galiba. şirin diziye benziyor ivit. hehe tabikide bebek bakımı izliyceeeen yaaaa ne güzel işteeee :)

      Sil
  4. Bizimkiler kalp atışını sevdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavera.

      oleeey sizinkiler zevkliymiiş :)

      Sil
  5. Oldu mu ya deep,ben yerli dizi izlemeye tövbe istiğfar etmiştim,napcam şimdi :)
    Ha bu arada ,Dolunay dizisi "young and hungry" dizisinden esinlenmiş mi azcık.Orada da zengin bir gencin yanında çalışan ,genç bir ahçı kız vardı. Ama o sarışın dı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam güzeli.

      :) young and hungry bilmiyom du bakayım, olabiler.

      Sil
  6. Ben TVde denk geldiydim kalp atışına çok guzeldi daha Kore fanı olarak Kore versiyonunu bile izleyememişken .
    Ama kalp atışını izleyemeyeceğim malum YGS var ama skamın 4. Sezonunu izliyorom her bolum 20 DKK zaten.
    Aslında ilk yayınlanırken İngilizce anlt yazılı takip ettim diziyi güncel olarak adi alt yazılı olarak izliyorum😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      ay sınavın bi bitse di miiii :)

      Sil
  7. Hımm!! kore dizilerini izlemeyi tercih ederim.. :) izliyom da zaten kaçırmam.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      en sevdiklerinin listesini bi yapsanaa :)

      Sil
    2. zamanı geldiğinde yapıcam ama ne zaman olur bilemem.. :)

      Sil
    3. yazar yıldırım.

      piku :)

      Sil
  8. Kalp atışı güzel.keşke öyle doktorlar gerçek olsa.hayal edelim belki olur.Ben de izliyorum şimdilik.

    YanıtlaSil
  9. Bir de Ateşböceği var :) ama benim de favorim kalp atışı, dolunayı hiç sevmedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem kutlu.

      ateşböceği de izlicem tımams :)

      Sil
  10. kalp atışını çok duydum fırsat bulup bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevilayefsa aktaş.

      izlersin bi ara :)

      Sil
  11. HEY DEEP!

    Süper yaz dizileri
    evet KALP ATIŞI süper
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  12. Pek dizi izlemiyorum ama Kalp Atışı dizisinin çok fazla reklamı oldu televizyonda.Belki sağlıkçı olduğum için algıda seçicilik olmuştur :)

    YanıtlaSil
  13. yazın keyifli keyifli izleriz Deepcim, sağol:)

    YanıtlaSil
  14. Kalp atisina bende bayildim ya :) dolunaydaki kizin rol yapişini hic begenmiyorum :) ben bide kanatsız kuslata bakiyom. İdare eder oda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      ne çok dizi var :)

      Sil
  15. game pof thrones başladı benim yaz dizim olarak :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      game of thrones da ben de konuk oyuncu olcam :)

      Sil
  16. Kalp Atisi'ndaki kızın neden dövüşmeyi bildigi simdi anlasildi:)
    Dolunay bir de taksici kızla avukatın olduğu diziye rastladıkça bakıyorum. Üçü arasinda Kalp atışı ilk tercihim olurdu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      ateşböceği izlicem ben dee :)

      Sil
  17. Kalp Atışı, Doctors ve Romantic Doctor-Teacher Kim karışımı bir dizi olmuş. Sadece tek diziden alıntı değil. Bölümleri izledikçe fark ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      oooo kaçmıyor sendeeen :)

      Sil
  18. Hiçbirini izlemiyorum ve dahası TV izlemiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      ben de dizileri netten izliyom :)

      Sil
    2. Şu an 2 çocukla evde aksiyonun her türlüsü mevcutken ona da zaman yok benim için :)

      Sil
    3. yeşimle her telden.

      :) hihi.

      Sil
  19. Kore dizilerini uyarlamak yerine keşke kendimiz orijinal diziler yapabilsek :/ Uyarlama hallerini sevmiyorum, Koreli davranışları bizim oyuncuların üzerinde hoş durmuyor bence :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      hımmm eleştirin güzelmiş :)

      Sil
  20. Ateş böceğide yaz dizilerinden istersen izleyebilirsin müzik seçimleri çok tatlı her bölümde
    ateş böceğinden sonra kalp atışı favorim
    Kalp atışında kızın soğukluğu biraz itici sevmedim bir oğlan için izliyorum :)
    Dolunayı komple sevmedim kıralık aşk gibi birşey onuda sevmemiştim zaten zamam geçirmek için izlenir ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ateşböceği dedin sen tamam izlicem hemen onu daaa :) kalp atışındaki oğlan çok şirin yaa :) dolunay annem izle dedi bakıyom işte öyle zaman geçirici karpuz ve limonata ile :)

      Sil
  21. ay deepsiii izlemişsin çok güzeller değil mi :) Doctorsu da izleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      doktors tımam. yetişemeyiz bu dizilereee :)

      Sil
  22. Eylül'ün annesi biliyo mu durumu? :))

    YanıtlaSil
  23. Denk geldikçe bakıyorum Dolunaya öyle özel olarak açıp izlemiyorum ama fena değil yanii klasik aşk :)

    Diğer dizi pek hoşuma gitmedi amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      o zaman sen de ateşböceğine bak :)

      Sil
  24. Dolunay hiç izleyeceğimi sanmıyorum da kalp atışını izlerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alielle.

      bi de ateşböceğisi varmış :)

      Sil
  25. Kalp atışı benim yaz favorim, uzun zamandır bir türk dizisini bu kadar sevmemiştim :) Cuma olsa da izlesem

    YanıtlaSil
  26. Normalde dizi felan izlemem ama annem izlerken şöyle bir gözüm kayar. Dolunay dizisi çok cazip gelmese de Kalp Atışı`nı sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazik topçu.

      ben deee sevdiim. hoşgeldiniiz. okudum blogunuzu ama yorum yapamadıım yorum kutunuz bizimki gibi değil yaa :)

      Sil
  27. Depptone.

    Kalp Atışı benim bu yaz favorilerimden şuanlık iyi gidiyor ki daha kore versiyonuna geçmedim :) Acaba oradaki Gökhan Alkan'ı daha hangi uzak doğu dizilerin türk versiyonlarında göreceğiz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rabia nihal.

      koresini ben de izlemedim daha. ben de pek sevdim diziyii :) hımm onu bilmiyom artık :)

      Sil