13 Temmuz 2017 Perşembe

MÜZİK LİSTESİ


Selda Bağcan-Dünyanın Bütün Çiçeklerini Getirin Bana
Kimbra-Withdraw
Buray-Mecnun
Coolio-Gangsta's Paradise
Mariah Carey-Fantasy
Depeche Mode-Going Backwards
Tarkan-Yolla
Elif Nun-Selanik Türküsü
Elif Nun-Tuana
Ahraz-Bahçada Yeşil Çınar
Ahraz-Ayletme Beni
Ali Kiraz-Ah Bir Ateş Ver
Zara-Eklemedir Koca Konak
Deeperise-Raf (ft. Jabbar)
Damien Rice-Cheers Darling
Yasmin Levy-Mal de l'amor
Yıldız Tilbe-Aşk Yok Olmaktır
Elfen Lied-Lilium
Mehmet Güreli-Kimse Bilmez
Anna Blue-Silent Scream

46 yorum:

  1. yok mudur bir spotify hesabı ooradan liste şeklinde alsaydık bunu merhaba bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mariposa.

      ay zor işler onlar yaaa :)

      Sil
    2. aa bunca yıldır burdayım hiç ilk yorum yapan olmamıştım ehehehe :D

      yaa zor değil tabi kii yardım ederim ben sana

      Sil
    3. mariposa.

      bigün üşenmezsem tımams :)

      Sil
  2. Neden Google Plus'a gelmiyorsun? Plus'taki yayınları daha iyi takip edebiliyorum. Noooolur gel:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deryada damla.

      ay kullanmıyom ki iştee :)

      Sil
  3. Bir sürü sevdiğim parça var gene; bana göre güzel bir liste.
    "Ah bir ataş ver, koca konak, Selda, bahçada yeşil çınar, selanik türküsü...
    aaa! neredeyse listeyi yenileyeceğim vaz geçtim yazmaktan.
    Şahane bir liste. Yüreğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      iyi dinlemeleer :)

      Sil
  4. Tarkan'ın ''Beni çok sev'' şarkısını çok sevdim ben de :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsine bakacağım. Bakmaya sondan başladım ve Anna Blue- Silent Scream şarkısı ve klibi çok hoşuma gitti :) Bir de bir :) Tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meczup yazar.

      japon kore çizgi roman müzikleri çokoş oluyoo :)

      Sil
  6. Ne güzel liste olmuş içlerinde sevdiğim şarkılar var ne güzel 😊 emeğine sağlık güzel insan 😊sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Süper.. benim sevdiklerim de listedee !!

    YanıtlaSil
  8. Yine kulaklarımın pası silinecek.Sevdiğim parçaları gördüm listende. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı.

      iyi dinlemeleer :)

      Sil
  9. Güzel bir liste dinlemediklerime bakıyorum teşekkürler deep :)

    YanıtlaSil
  10. Hiç dinlemediklerim var içinde.Not alıyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Valla iyi düşünmüşsün bu müzik işini canım. Bir çocunu il kez gördüm bu çok iyii :) Teşekkür ettik DeepTone :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba deepcan, uzun zamandır uğrayamıyorum buralara. Ne haber?

    Zara'nın Eklemedir Koca Konak türküsünü pek severim.

    Zeynep Bakşi Karatag var, dinledin mi hiç? Bi' dene bence;) Pullu Tepe var, o pek güzel;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyza a.b.

      heeey cici biri gelmiiş :)

      Sil
  13. Tam yaz şarkıları olmuşş, kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. yürüyen balık.

      piki mademsi :)

      Sil
  15. Listede Depeche Mode gördüğüm için ne kadar mutlu oldum anlatamaaam ^-^ Benim de küçücük bir önerim olacak blogumda paylaştıklarımdan:
    In this shirt - The Irrepressibles

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep.

      ay senin her yazının sonundaki tek şarkılardan mııı :)

      Sil
  16. Buray mecnun bu aralar eylusle favorimiz 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eylül annesi.

      ayyyy onun zevki iyidir tabii :)

      Sil
  17. Her çeşit var maşallah :) Kimbra settle down dinlerdim bir ara çok :) Cheers darling de pek severim :)

    YanıtlaSil
  18. Müzik Listesiiiiiii! İşteeee.. Gözlerim yaşlandı :')

    YanıtlaSil
  19. Bu arada benim listemde de raf var :)

    YanıtlaSil
  20. Bundan sonra senden kaçırıp kendime ekleyeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      heey irmiik en iyi müzikler hep sende kiii :)

      Sil
  21. bu müzik listelerini sinsice takip ediyorum))

    YanıtlaSil
  22. Herkesin zevki kendine Tarkan der geçerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle her telden.

      eski tarkancılardaaan :)

      Sil