15 Temmuz 2017 Cumartesi

KİRLİ PASLI BOZUK



Alican Ökmen

Ayrıntı Yayınları

Yeraltı edebiyatı türü bizde son yıllarda yazılmaya başlandı. Belki de Bukowski, Burroughs, Brautigan gibi yeraltıcılara alıştığımız için bizim yerli yer altı edebiyatı şimdilik değişik geliyor bize.

Bukowski gerçekten de yeraltından gelen bir yazar. Yer altı yazmak için sokakta torbacı olmak da gerekmiyor tabii. Ya da psikolojik haplar içmek. Veya mapusta adam şişlemek.

Alican Ökmen’in ilk romanı, keyifli bir cinayet romanı. Bir sürü kaybeden, tutunamayan ve peşlerindeki aynasızlar.

Romanda bir olay oluyor, ölümcül bir olay. Bu olayı bölüm bölüm başka kahramanların açısından okuyoruz. Her kahramanın açısı bize olay hakkında yeni bilgiler getiriyor.

Dili de eğlenceli, sürükleyici. Okuması hoş.

Not:2/4

18 yorum:

  1. Okuması hoş ama 2 puan neden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      hoş ama hafif işte ondan :)

      Sil
  2. Sanırım güzel şeyler okumayı seviyorum. Erdemli şeyler. Öyle olmak istediğimden herhalde. Suç bana göre değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      hımm bunlar beni bozar diyosuun :)

      Sil
  3. Cinayet romanlarını çok severim, not ettim listeme.... Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Yer altı edebiyatını seviyorum ben de :))

    YanıtlaSil
  5. Güzel anlatmışsın ama düşük puan vermişsin deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz.

      2 düşük değil yaaaa benim için ortalama demek işte :)

      Sil
  6. Boyle cinayet romanlari neden hic ilgimi cekmiyor acaba! 😒😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      alışmamışsın dimek kiii :)

      Sil
  7. Heyecan dolu bir kitap listeme giriyor sayende :) Limonatayla da güzel gider ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      okunur işteee. limonatasız gün geçmiyor yaa :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      irmiğiiiik hanım teyzeee :)

      Sil
  9. Her kahramanın bakış açısıyla okumak ilgimi çekti. Güzel bir kitaba benziyor ama puanın düşük. Kararsız kaldımm. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      fena değil yaa. 2 puan düşük sayılmaz. oldukça iyilere 3, süperlere dört veriyom işte :)

      Sil