24 Mayıs 2017 Çarşamba

DAHA MUTLU YAŞAM


Bizim Daha Mutlu Yaşam Yurdagül'ü hepiniz tanırsınız. Psikolojik Danışman ve sürekli olarak faydalı seminerler veriyor Ankara'da.

KOSGEB'in bir projesi için blogdaki takipçi sayısını artırması gerekiyor. Yaklaşık üçyüzelli üyesi var ancak beşyüz üyeyi geçmesi gerekiyormuş.

O bazı şeyler yapmaya çalışıyor ve farkındalık yaratabilmek, katabilmek istiyor. Psikolojik danışman o ve seminerler veriyor. Örneğin, öfke yönetimi konusunda. Farkındalık projeleri yapacak ve yine seminerler verecek dolaşıp ilçelerde, köylerde.

Ankara'da kendisi. Ayrıca, özellikle Ankara'da yaşayan blogçularla da çalışmak istiyor. Bu farkındalık projeleri özellikle kadınlar için olacak. Kadınlara faydalı olacak projeler. Üye sayısı beşyüzü aşınca KOSGEB'den destek alacak.

Ayrıca, çocuk ölümleri, şiddet, pedofili üzerinde de çalışacak ve kısa film de yapacak inşallah. Bizler, blogçular önce onun bloguna üye olarak onu destekleyebiliriz. Böylece o da bu tür etkinliklerde yer alabilecek. Ayrıca, Ankara'lı blogçular için de seminer yapacak inşallah.

Seçtiği konular çok güzel, ülkemizin büyük acıları. Ticari amacı olmayan yardım amaçlı işler. Gönül verenlerle birlikte çalışacak. İşkur destekli projeler. Blogçulara destek oluyor devlet. Kadın blogçulara yardım ediyor.

Hadi onu destekleyelim. Üye olun bloguna. Bir de isterseniz ona her şeyi sorabilirsiniz. Blogundan, feysten, instagramdan.

Yurdagül Çelik

40 yorum:

  1. Ben ilgilye takip ediyorum bloğunu. Hayat boyu bize gerekli olacak ve bakış açımızı değiştirecek türden yayınlar yapıyor. Bir de seçtiği eğlenceli karikatürler var.

    YanıtlaSil
  2. Ben takip ediyorum bloğunu.Gerçekten farkındalık oluşturan biri.Umarım gerçekleştirmek istediği hedeflerine ulaşır.:)

    YanıtlaSil
  3. Olaylara mizahi açıdan da bakan eğitici, bilgilendirici bir blog. Severek izliyorum. Aynı meslekten oluşumuz da cazip gelmişti bana.

    YanıtlaSil
  4. Sağolasın Deep :)) Sizlerin,eşin,dostun desteğiyle hep beraber ilerleyip güzel işlere imza atacağız inşallah :))İlk blog yazmaya başladığımda da desteğini unutamam.Gönülden sevgilerimi gönderiyorum sana...

    YanıtlaSil
  5. Severek takip ettiğim bloglardan , anlatım dilini sade ve akıcı buluyorum, başarılar diliyorum kendisine.

    YanıtlaSil
  6. Hemen üye oluyorum. Böyle güzel işler yapan ve yapmak isteyen insanları tanımak ve desteklemek beni çok mutlu eder. Tebrik ediyor ve başarılar diliyorum kendisine.

    YanıtlaSil
  7. Çok severek beğenerek takip ediyorum. o zaman sıkça paylaşıp tanıtıma destek görevimizdir:)

    YanıtlaSil
  8. Ben Yurdagül Abla'yı biraz geç keşfedenlerim. Ama iyi ki de böyle güzel bir insanı tanıdığım dediğim bireylerden biri :)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar paylaşımcısın sennn. Geçen "bloglardan seçmeler" yazından sonra karşılıklı tanıştık. Dedim ya, örümcek ağı gibi olduk. Ve Tabiki üye oldum. Umarım başarılı olur👍

    YanıtlaSil
  10. ben de takip ediyom..başarılı olacağına inanıyorum.. bu arada deep,yazında sürekli "blogçu" diye yazmışsın..dikkatimi çekti..doğrusu "blogcu" olmalı..

    YanıtlaSil
  11. Yurdagül'ün çok güzel düşünceleri var. Umarım en kısa zamanda hayallerine kavuşabilir. Güzel desteğin içinde sana da teşekkürler yüreği güzel Deep. Yazını da hemen duyuruyorum.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili arkadasimi her zaman destekliyorum. Burada bir de etkinlik düzenleyenlere bir elestirim olsun izninle deep. Yurdagülün yaptigi is çok degerli. Esantiyon dagitacagiz diye insan aramasinlar hep. Biraz da kaliteli insanlara destek olsunlar.

    YanıtlaSil
  13. Daha Mutlu Yaşam'la daha mutlu yaşamlara... Başarılı olmasını canı gönülden istiyorum, takipçisi olmaktan başka yapabileceğimiz bir şeyler varsa buradayız :DDD

    YanıtlaSil
  14. Zaten sıkı takipçisiyim ben :)

    YanıtlaSil
  15. Severek takip ettiğim blog benimde :) Hedeflerine inşallahh ulaşır ;)

    YanıtlaSil
  16. Yaa cok merak ettim projesini.Özellikle pedofili konusundaki hassasoyetimden dolayi bu konuyu merak ediyorum.İnegölede gelirmi acaba sevgli yurdagül 😄💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi her yere gitmek isterim ama şu ara ücretsiz izinde olduğum için en azından yol,yer ve yemek ücretini sağlayan bir sponsor gerekiyor.Semineri ücretsiz vereceğim tabi.Bu semineri geçen bir katılımcı yıllar önce 500 TL ye aldığını söylemişti.Zaten ücretsiz veriyorum ama ekstra masraf yapmak benim için sıkıntı.

      Sil
    2. O zaman insallah kosgebi alır daha iyi yerlere gelir ve sponsorların sayesinde burayida ziyaret edersin. :) Basarilar diliyorum.Yolun acik olsun 💕

      Sil
  17. Sevgili Yurdagül tatlı bir kardeşimizdir elbete destek verelim,hemen takibe alayım bu bloğumla da.
    Herkese sevgiler💕

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel bir noktaya değinmişsin hemen takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Umarım herşey istediği gibi olur.KOSGEB,seminerler..çok yararlı çalışmalar bunlar..

    YanıtlaSil
  20. Bu arada Deep brownili puding yazıma yazdığın yoruma cevap verdim ama genelde yorumların karşılıkları takip edilmediğinden iznini isteyerek burada da yazmak istiyorum.Evet farkındayım.Hem yeni sayfa açılıyor hem de reklamlı siteye yönlendiriyor blog sayfamı.Ben yazılan yorumlara cevap verirken çok zorlanıyorum o yüzden.Virüs programım da var ama anlamadım.Anlayan varsa yardım kabul ederim seve seve Deep...Teşekkür ederim şimdiden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum yorumunu,hadi inşallah diyelim.Sağolasın...

      Sil
    2. Ben böyle yerli yersiz yorumlarla meşgul ediyorum ama sayende Gözlerinden Öper buldu beni...Ben de kurcalıyorum sürekli.Sağolasın Allah razı olsun valla bak samimiyetimle yazıyorum...

      Sil
  21. Çok güzel bir bilgi gidip inceleyeceğim blogunu sağol canım:))

    YanıtlaSil
  22. Aaa tam benlik :) tamam alındı deep ;)

    YanıtlaSil
  23. takip ediyorum zaten kendisini..

    YanıtlaSil
  24. Ben biliyorum ki zaten.
    Öpücük,bırakayım gelmişken Deep ...MUCUUUUK.

    YanıtlaSil
  25. tişkirler sevgili arkadaşlarııım :)

    YanıtlaSil
  26. Destekleriniz için ben de çok teşekkür ediyorum :))

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel düşünce. Yerinde bir girişim. Teşekkür ederiz.
    Duyurusunda bulundum :)

    YanıtlaSil
  28. Güzel şeylere vesile oluyorsun deep, tabi ki takip ederiz arkadaşımızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizli özne.

      göbek adım vesile olsun di mi :)

      Sil
    2. Aynen öyle :D hüzünlü özne ve vesile :D sevdim bunu

      Sil
    3. gizli özne.

      ebeeeet çok uyduuuu :)

      Sil
  29. severek takip ediyorum zaten, ama daha çok paylaşırım artık Deepcim:)

    YanıtlaSil
  30. Yurdagül Hanıma Acizane bir kaç tavsiyem olacak.Planlarınızı AB destekleri ile de yapabilirsiniz.Hatta daha fazla destek alırsınız.Genel olarak stk lar işbirliğiyle yapılıyor bu tarz projeler.Bölgesel kalkınma ajanslarının "teknik destek" kapsamındaki hibe başvurularını takip ederseniz, size uygun bir projeyle müracaat edebilirsiniz.Çalışmalarınız da başarılar dilerim.Sana da duyarlılığın için tebrikler deep'cik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Araştıracağım :) Sevgilerimle :)

      Sil